2015. augusztus 4., kedd

Epilógus

A halál nem választhat el két egymáshoz tartozó lelket. Csupán csak a test szűnik meg létezni. Ha igaz szerelem volt, a halál után újra egymásra talál a két lélek.
Én ebben hiszek, a halál kapujából nézek vissza földi mivoltomra, ami már csak egy összevert test. Már nincs visszaút, vége van. Röpke életem percei végleg leperegtek. Már nem fáj semmim sem, az sem bánt, hogy meghaltam. Érzem, hogy ahova tartok, az egy szebb és jobb világ, ha Harry ott vár rám, minden tökéletes lesz. Önző dolog a halálát kivánni, de vele akarok lenni. Minden pillanatban.
Valaki megjelent mellettem, arcvonásai akárcsak az enyémek, szeliden mosolygott.
- Nem bánthat többé senki. - suttogta Anyám, majd közelebb lépett.
- Tudom. - lágyan megöleltük egymást. - Harry ugye már vár engem? - toltam el magamtól, vártam a válaszát.
- Neki még nem jött el az ideje.

...

3 megjegyzés:

  1. Csodálatos! Egyszerűen csodálatos! :'( Szavakat sem találtam. Ugyanolyan gyönyörű, mint a Forever and Ever. Imádtam! ♥ Tervezel új blogba kezdeni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. Köszönöm.
      Van egy blogom amin két rész van. Mostanában tervezem folytatni. Ha érdekel nézz be. :-)
      http://lastdays-sophie.blogspot.co.uk

      Xx

      Törlés
  2. Szia imáom ablogod...nagyon jó eszméletlen de remélem nem haltak meg...Forever and Ever nagyon jó volt remélem ennek a blognak is lesz 2. Évada és eggyütt lesznek Happy And-ben :) 😃

    VálaszTörlés